Hoowdy Partners

Idag har jag vart på Sunderby Sjukhus och det kändes äckligt där. Alla sjuka människor.. Säkert någa som ska dö osv. Anledningen till att vi åkt dit var att vi hade "Studiebesök" ,Alltså... Vi skulle sitta i ett rum och lyssna på prat. Det var inte så värst kul eller intressant.

Slutade efter det och åkte tillbaka in till stan.. Såg Emma där men hon verkade då inte se mig. Sen såg jag Magda som inte heller såg mig.. Hon blev rädd av min vänliga hälsning :)

Hoppade av vid Centrum och hämtade ut mitt ellospaket, Tror ni nåt av det jag beställt passade ?! Öh Nej.. som vanligt inte. Jag blir så less på att exakt alla kläder är så jävla stora i storlekarna. Lär ju få börja handla på barnavdelningen snart.


Nåväl..  Åt lunch när jag kom hem, Läste tidningen och sådär. Nu skulle jag behöva en kopp te och sen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Är väldigt trött iaf.



En bild på en liten sjö.
Från Min & Emils promenad i helgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0