Trött

Om någon kunde förklara varför jag bli pigg på vansinniga tider skulle jag vara glad. Vid 3-4 tiden på morronen börjar jag snurra och vrida mig.. Det är lixom myror i benen och i halva ryggen som far runt och vill att jag ska röra på mig. Jag har varit en latmask hela mitt liv och nu vill plötsligt min kropp röra på sig.. Jag fattar inte !

Så bara för det fick jag stiga upp nu när Emil for till jobbet.. Givetvis är jag jättetrött, Men bara i hjärnan och ögonen. Hursomhelst funderar jag på att ta en promenad men då kommer latmasken och biter mig i rumpan. Stackars mig.


Nu till nåt helt annat.. Jag har en stor bollmage som gör ont. Visst verkar det ju som att jag är allergisk mot mjölk ? Det är så knäppt för ibland tål jag det ganska bra. Men nu i veckan har jag inte ätit några mejeriprodukter alls.. Förutom lite av en chokladtårta som tar död på min mage. Surt !
Så nu idag till frukost åt jag iaf havregrynsgröt med havremjölk till och det var faktiskt gott... Bra då vet jag det ! :) Synd bara att jag köpte Safari Drickyogurt igår som är så gott och gör mig så sugen.





Latmasken


Kommentarer
Anonym

Ja det är fruktansvärt irriterande!

2009-03-19 @ 17:35:19
URL: http://youfucker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0