Tralalaa

Har varit och hämtat utt mitt körkort idag... Det var ju bara nästan lika fult som mitt pass ! :D Haha.. Fy. Sen har jag föresten kört förbi en poliskontroll idag men som tur var stoppade dom mig inte.. Man blir ju nervös av sånt där fast man inte ens har nån anledning ! :p

I övrigt har min eftermiddag inte varit så fullspäckad med aktiviteter... Har läst lite, Gjort nåt korsord, Ätit, Druckit te och kaffe så jag måste kissa ihjäl mig, Gjort klart en läxa till imorn och nördat runt.


Ska väl mest sitta här tills det är dags att gå kvällspromenaden med Troja... Föresten så har jag ingen aning om när jag börjar imorn, Skulle va läxförhör på Historian enligt schemat och jag har ju inte varit där nå så kan ju som inte förhöras på nåt heller. Kanske far till skolan då Religionen börjar så man slipper  vara där i onödan.


Kanske skulle visa vad jag köpte idag oxå.. Mattan och koftan alltså. Ska se om jag orka fixa bilder :)


Kommentarer
sandra

Rådstugan på edefors,

Det är typ som jobb center, men med enklare uppgifter och slöare :)

2009-03-12 @ 23:55:58
URL: http://nissandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0