Torsdag = Ingen bra start på dagen

Ingen bra start på dagen idag nej...

Första sovmorgonen på hela veckan åsså hade jag läkartid kl 09.15... Hade ju som inget annat val än att stiga upp tidigt och gå dit... För att höra att det var nästa Torsdag. Varför säger man "Du får en tid på Torsdag" om man menar nästa Torsdag nästa månad ? Ja så jag har stigit upp och gått 4km i kallt väder for nothing.. Så värt.

Så nu är jag hemma igen och är svintrött.. Förhoppningsvis kan jag sova en stund innan jag börjar kl  14 men måste äta lunch och laga middag att ta med oxå. Jobbigt.


Å juste... Igår vart det att fara till Skellefteå direkt Emil slutade jobbet för att han fick en jourutryckning och jag följde med då... Det var ett svinenkelt fel så det var klart på nolltid. Köpte oss varsin baugette till middag och sen for vi hem och somnade tidigt. Så ringde jouren igen och väckte oss på natten, Men lyckligtvis hade dom inte delen som behövdes hemma så de gick inte att fara iväg å laga ! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0