That's it

Okey... Jag gick aldrig på arbetsintervjun. Varför ska jag gå dit bara för att säga att ja inte vill ha jobbet fast jag sökt det ?

Jag kan inte ta första bästa jobb som hör av sig då jag har sökt hur många som helst, Speciellt inte när det är ett av de jobb jag minst ville ha. Jag kan inte ta ett jobb jag inte vill ha i en stad där jag inte har någonstans att bo. Bara hoppas att det dyker upp fler jobbchanser... Hoppas verkligen jag får något av de jobb jag verkligen vill ha och inte alla helvetes jobb på Äldreboenden.. Fyfan.


Så då har jag idag tvättat kläder och nyss lagat Emils lunch till imorn, Tror han kommer tycka den är svingod. Nu måste jag alldeles strax börja med middagen och sen laga min egen lunch till imorn. 3 rätter på en dag ! Fy vad jobbigt :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0