Snart Godnatt

Jaha.. Denna dag bjöd ju inte direkt på så mycket spännande.

Har övnigskört, Varit till boden, Ätit, Varit på affärn och sen bakat en kakdeg som ska ligg i kylen över natten så bakar jag ut dem imorgon. Det blev kangoskakor på beställning av babyälskling, Personligen tror jag dem är ganska smaklösa.. Men vad gör man inte för sin karl :) Tror jag ska baka antingen en Tigerkaka eller Matbröd åt oss sen oxå :)


Jag är trött men ska ändå vara vaken en stund till så man slipper vakna så jäävla tidigt imorn. Är ju lite tröttsammt att vara klarvaken 5-6 när man är ledig. Så snart ska jag ta mig en macka och gå sova.


Baby ringde nyss.. Och alltid när vi är ifrån varandra och han ringer börjar jag sakna honom ännu mer. Håh.. Hoppas den här veckan går fort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0