Onsdag

Och jag är hemma från praktiken idag...

Min handledare var ledig så jag skulle ha fått vara med en tjej jag varit med lite tidigare. En såndär som inte pratar med en, Inte ber en följa med, Inte ber en göra nåt.. Och allmänt typ inte ser en. Dessutom pratar hon babyspråk med alla hela tiden (Även personal). Så jag var inte så sugen på det.. Sen såg jag att det var -10 på morronen och jag som hade tänkt gå hem och äta lunch hade ingen mat att ta med mig. Sen var jag sjukligt trött så jag tänkte att idag stannar jag fan hemma.

Såå.. Då gick jag och la mig igen och tog en välbehövlig sovmorgon. Har tvätstuga kl:14 så jag har sorterat tvätten. Tänkte det var lika att passa på så jag ska tvätta Emils mössor, arbetsbyxor och nån jacka oxå.

Så det är vad som händer idag.. Ska göra lunch nu och sen bara vänta på tvätttiden.  Vi ska föresten på Droskan och äta Tacobuffé idag :) Egentligen skulle vi ut och äta lunch tillsammans på Fredag men då kände vi att det här var mer värt eftersom dom har halva priset på bufféer alla Onsdagar i Mars :) Så ikväll skall det svålas... Mmmm :)


Kommentarer
Emma

Tack för tipset! :) Ska kolla upp det :)

2009-03-04 @ 15:01:16
URL: http://mentallyretardedasshole.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0