Måndag

Måndag och ny vecka idag då.. Sista veckan på praktiken för mig och så även den sista veckan här i Umeå :( Sen går allt tillbaka till det vanliga och jag och Emil får träffas mer sällan igen.. Så jävla tråkigt !!.. Kommer verkligen bli jobbigt nu när man vant sig att alltid vara med varandra.

Idag är jag ledig men i Fredas ringde ju nån dam från ett ställe jag sökt jobb på, Dem ville träffa mig idag så jag ska dit kl 13.15... Känns inte nå kul alls, Jag vill egentligen inte gå dit.. Vad ska man säga lixom ?


Hursomhelst tog jag lite sovmorgon idag.. Efter att jag vaknat har jag pratat med Milla och duschat. Ska göra nåt att äta nu och sen ska jag ju dit bort. När jag kommer hem har jag en tvätttid som väntar samt att laga middag och luncher åt oss båda till imorn. Så kommer min dag att se ut.


Skräddarens Äldreboende som jag ska till idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0