Hemma bra men med Emil bäst.

Hmm.. Kul att komma hem då..

Mamma är sjuk så jag håller mig på säkert avstånd från henne, Markus åkte till Gammelstan idag så im pretty alone. Var ju till Boden idag och kikade det där i garaget och köpte godis. Hem och åt lunch innan vi övningskörde lite. Vart inte en så lång sväng.. Är av nån anledning jävligt trött idag ?

Så vad ska man roa sig med  då ? Finns ju inte så mycket att göra och jag lämnade mina läxor i Umeå. Ska väl laga middag på en stund iaf åsså får jag se sen om jag orkar baka eller om jag fortsätter knåpa på nån arbetsansökan.. Har redan skickat en idag ;p




Saknar Emil väldigt mycket... Känns så tomt å vara själv nu när vi varit me varann konstant i 2v.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0