Helgen i Sammanfattning

Hej !

Nu är det Lördag kväll och jag ska berätta vad jag gjort igårkväll/natt och idag eftersom jag inte uppdaterat nåt idag.

Det blev att jag chaffade DSU igår..  Var till en fest med muuuulti muulti fjortisar, Allvarligt helt extrema ! Behöver inte tillägga att vi inte vart långvariga där va ? Är väl inte direkt värt att kolla på 15åringar i försmå klänningar som dansar och skriker till discodunk och pussas med varandra. Haha.. Nåväl.. Körde runt en massa på stan och plötsligt var klockan 01 å jag som skulle upp kl 06 kom på att vi kanske hade bråttom hem. Givetvis kunde jag inte somna förrän strax före 03 så mycket sömn blev det ju inte, Spec inte  då jag vaknade 30 min före jag ställt väckaren.. Surt !

Dagen på praktiken gick väl bra men var seg.. Slutade kl14 så då får jag hem å mös med Baby innan vi for ut till Strömpile å kikade. Hem och lagade Tacos till mat och det var gotta ! Efter det har jag varit sinnes trött med tanke på de 3 timmarna sömn. Såg Wrong Turn 2 som var heeelt värdelös.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0