Fredag !

Och jag är trött som vanligt, Steg upp för en timme sen.

Jag är ju som sagt lite osäker på när det är nån idé att jag kommer till skolan idag så jag har bestämt mig för att fara lagomt tills vi har lunch.. Kan man äta å sen ha Religion. Så har vi handledning efter det och får väl förhoppningsvis sluta före 16.10... Inte för att jag har bråttom nånstans men ändå :)

Jag hade tänkt göra Texas Fried Chicken idag men vette fan om jag ids... Är ensam hemma och har aldrig friterat nåt i gryta och eftersom det så lätt börjar brinna å allt sånt blev  ja lite rädd :P haha.. Kanske lagar nåt enklare.


Nåväl... Ska äta en macka nu och packa ner det jag ska ha med till skolan så kanske jag hinner ta ut Troja och dra lite däck innan jag ska fara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0