Fredag



Fick allt stiga upp tidigt idag oxå på min lediga dag.. Eftersom att jag kommer behöva bilen idag så skjussade jag Emil till jobbet, Eller ja han körde dit och jag hem igen. Så nu har man kört ensam i Umeå oxå.. I morgontrafik dessutom haha ;D

Anledningen till att jag behöver bilen får ni se senare idag... Ska nämligen iväg och shoppa lite. En sak åt Emil och en sak åt Mig. Sammanlagt kommer kalaset kosta ca 3700 kronor. Vad kan det vara tror ni :) ?


Nåväl, Det är ju någon timme tills affärerna öppnar så jag ska väl göra nån frukost att äta och dammsuga innan jag far iväg. Vad jag ska göra resten av dagen har jag faktiskt ingen aning om ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0