En lista

FAVORIT
Färg: Rosa och svart
Mat:  Älskar mat !! Men rökt hjärta är ju oändligt gott.
Glass: Mjukglass, Twister, Calippo ananas
Godis: SaltLakris
Affär: Oj.. Det vet jag inte. Ica Maxi har ju mycket bra
Tuggummi: Tuggar aldrig.
Helgdag: Lördagar !
Årstid: Sommar givetvis
Radiostation: Radio Umeå spelar mycket gammal musik så den är bra.


VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig: Mest lik mig.. Tror ingen är speciell lik. Men Jag & Amanda förstår varann bra.
Vem är mest högljudd: Tilde när hon rapar !!!
Vem får dig att skratta mest: Emil tror jag.
Vem har du känt längst: Milla
Vem är blygast: Sandra
Bästa känslan: Att älska och bli älskad.
Värsta känslan: Att bli sviken av någon man litar på.
Vart vill du bo i framtiden: Med Emil bara. Vart är mindre viktig

DU

Svär: Haha mycket
Sjunger bra: Inte helt värdelöst :D
Vill gå på högskola/universitet: Vill gör jag väl inte direkt men ska man få sig nån utbildning så måst man väl.
Vill gifta dig: Känns oviktigt
Kommer överens med dina föräldrar: Ja för det mesta. Kommer jag och mamma inte överens tvingas hon att lyda mig och är det pappa tjurar vi båda två tills ingen ids mer.
Gillar åska: Nääe, Man måste ju slå av datorn då.
Spelar något instrument: Nej tyvääärr :(
Äger en ipod: Nix, Walkmanmobil
Sover med gosedjur: Haha men nä
För Dagbok: Nej men bloggar ju
Sjunger i duschen: Ja


THIS OR THAT

Pepsi/cola: Båda två
McDonald´s/Burger king: Har inte smakat Bk men inget slår ju Max
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Båda
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kakor/paj: Båda :D


KAN DU

Gå ner i splitt: Haha knappast
Skriva med båda händerna: Ja, Men med vänster blir det ju mindre snyggt
Vissla: Jo
Blåsa en bubbla: Jo
Rulla din tunga i en cirkel: Ja
Ha dina ögon i kors: Jo, och skaka med dem
Nudda näsan med tungan: Nix
Dansa: Ja om jag vill
Äta vad du vill utan att oroa dig: Ja antagligen jag går ändå aldrig upp i vikt.


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade: Min syster Julia
Du pratade i telefon med: Pappa
Du msn:ade med: Emma
Du kramade: Emil
Du skällde på: Oj... Vet inte. Mamma säkert. Hon råkar oftast ut för mitt humör
Du sportade med: Hahaha sportade ?!
Du sms:ade med: Mamma

SENAST DU
Skrattade: Minns inte
Grät: Oj det minns jag ju inte heller. Är då länge sen
Tuggade tuggummi: Oxå så länge sen att jag inte minns
Drog ett skämt: Haha öh minns inte
Sjöng en sång:Typ idag en hel massa


VAR ÄR DU?

Vad ser man utanför ditt fönster: Ett likadant hud
Lyssnar du på musik nu: Nej
Vad har du på dig: Mjukisar, sockar, underkläder och linne
Vad är det på din musmatta: Grått


TROR DU PÅ

Liv på andra planeter: Nej
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Spöken: Nej
Tomten: Nej


ÖVRIGT

Hur många kuddar sover du med: 3
Dricker du mjölk: Ja, Men är lite allergisk så inte nå mycket.
Person du hatar mest: Jaa... Korkade folk i min klass och äckel jag stör mig på.
Vad borde man uppfinna: En rullbana med väggar åsånt som tar en från Smedjan till skolan. Jag lovar att alla skulle älska det.
Är du ett hälsofreak: På vissa sätt. Jag är jätteintresserad av nyttig mat och vilkaämnen som finns vart, hur det påverkar kroppen och så. Däremot äter jag vad jag tycker är gott och ids inte träna.
Vilket är det värsta vädret: Kallt, blåsigt, snö, slask och is.



Kommentarer
Em

Hej :) Har du haft en bra kväll?

2009-03-10 @ 22:22:25
URL: http://emelojs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0