Torsdag

Jaha, God morgon eller nåt.. Nu är dagen D kommen. Dagen då det är dags att börja jobba.. Fyfan.


Anyway.. Så har jag stigit upp rätt tidigt idag. Duschat och allt såntdär. Packat ner jobbkläder och gjort en matlåda. Åt nyss brunch? Och ska ta mig en kopp kaffe nu... Förmodar att jag måste äta nåt mer innan jag börjar om jag ska överleva dagen.



Ikväll kommer babyälskling och hämtar mig från jobbet, så far vi direkt till Gstad å hämtar bilen ja ska låna imorn - Hem och sova för imorn börjar jag tidigt och direkt jag slutar far vi på en Weekend in Pajala :)


Och  vet ni en till kul grej.. När jag kommer hem på Söndag är Compakten hämtad från garaget, försäkrad och påställd så på måndag är de bara att börja köra ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0