Student-Middag

Sådärja.. Då har man haft studentmiddag oxå :)

Det bjöds på väldigt god mat måste jag säga.. Till förrät hade vi en god sallad & Crostini med tapenade. Till varmrätt stekt pepparbiff med blåmögelostsås, ris och broccoli. Till efterätt var det en chokladmarängbotten med citroncreme och hallon på. Mums ! :)


Jag blev positivt överaskad av mina presenter.. Trodde jag skulle få nåt litet bara och kanske nå bok av dem jag önskat mig men jag fick en tavla, 4 böcker, 700 kronor och en blombukett så jag blev nöjd & glad :)


(Alla bilder är klickbara)

Vintage Hairstyling - En bok som visar hur man gör en masssa gamla snygga frisyrer, sminktips osv.


Sju Sorters Kakor - En gammal goding ;D


Desserter - Ingen närmare beskrivning behövs va ?


Maten från Thailand


En blombukett


Förvaringslådor - Som böckerna låg i.


En tavla som Emmeli gjort åt mig.


Med en massa bilder på just mig.


Kommentarer
Sara

Gud så fin tavla den där emmelie hade gjort! :) Jo ganska kul att det syns så mycket med en smaal strimma highligter där! men inget man tänker på direkt.. syns dock mer på foto än i verkligheten men men =).. jag kan överleva med den näsa jag har också så haha..

2009-06-12 @ 00:12:45
URL: http://carmenciita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0