Pömsig



Guuud vad jag har varit trött idag, Speciellt efter jag kommit hem från jobbet.
Skulle ta en powernap så jag la mig på sängen och somnade seriöst på typ 30 sekunder och när jag vaknade en timme senare hade jag inget minne alls av att jag sovit så jag var nog i behov av lite sömn ;)

Såg Sex and the city på tv och åt sedan Ris & Linsgryta med sallad till middag och en Amerikansk cookie & en silviakaka till efterrätt :) Sen har jag bytt sängkläder så sängen är alldeles fräsch, dammsugit, kikat lite på tv och löst korsord.


Snart är det äntligen kväll så jag får äta kvällsmat och sooova ! :)
Imorn lär nog bli en slapp och skön arbetsdag + Att vi blir bjudna på resturanglunch då oxå.. Denna gång ute på Örnvik :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0