Måndag

Jag har som sagt haft skitont i huvudet hela helgen så jag har inte orkat städa eller fixa nånting som har behövts. Igår skänkte gud mig Ipren så huvudvärken försvann och jag mår bra igen :) Därför ska jag ägna mig åt lite städande idag..

- Rengöra spisen
- Skura ur besticklådan där Emil har tappat ner Palt-smet, Torka upp spillt oboypulver från skafferiet, Torka av kylskåpet
- Rengöra handfatet på toan
- Skura ur sopskåpet där Emil spillt nåt brunt på golvet och när jag frågade vad det var "Trodde han att det alltid varit där" Haha.. Vi skurade ur det tillsammans för inte länge sedan :D
- Diska
- Eventuellt dammtorka lite och sånt.

Då vet ni vad jag roar mig med idag, Ska se lite Sex and the city oxå för baby har varit så gullig och laddat ner 2a säsongen åt mig nu :) Tack !

Sen får jag se om jag åker hem ikväll eller imorgonbitti, Måste kolla upp lite busstider och så. Men nu först frukost !


Kommentarer
Harry

hehe låter som en rolig dag :P

2009-06-22 @ 11:31:58
URL: http://saandis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0