Lördag - Beslutsångest

Idag är det Lördag, Jag har nyss vaknat och har beslutsångest. Om jag ska åka till Jockfall eller inte fast jag vet att jag borde.. Jag har inte varit där på typ 1,5 år och då bara en snabbis. Det blir helt enkelt aldrig av och på helgerna är jag ju oftast med Emil. Fast ändå känns det jobbigt på nåt vis.. Jag vet inte. håh


Och på tal om Emil då.. Igårkväll ringde han mig och var förmodligen världens gulligaste. Alltså alla fina saker han sa.. ååh :) Min älskade älskade vad jag saknar dig !




Nu, Måste jag antagligen duscha och typ packa lite grejer, äta och diverse. Allt känns så jobbigt.. Speciellt att åka bort. Jag är hopplös och vill bara vara hemma hemma hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0