Fredag

Känns verkligen som om det är Lördag idag eftersom att jag är ledig men så äre ju inte ;p... Hade tänkt sova ut helt länge imorse men det gick inte alls.. Har frusit ihjäl hela natten, snurrat omkring osv.

Steg iaf upp och åt gojävla frukost.. Macka med  mögelost och en med tapenade.. Mumms ! :)


Idag då ? Egentligen hade jag typ velat fara till Jockfall och baaara vara och känna lugnet men nu har jag ju lovat att dricka med tjejerna. Kanske kan åka imorn å vara till på Söndag eller något.



Blää.. Jag vet inte. Helst hade jag kanske bara velat sova hela dan och inte behövt göra något alls.


Ps. Alla som följer min blogg har väl vid dethär laget förstått hur trög min chef är. Lyssna nu då - På anställningsintrevjun sa jag tydligt att det finns 3 dagar på hela sommaren jag inte kan jobba för att jag är bortrest då. Jaa visst det var ju inga problem. Nu har jag fått hem schemat och tror ni jag är ledig då ? Ikket..

Nu råkar det vara så att resan blev inställd men grejen är ju den att hon har ingen som helst koll på nånting, Hur hade hon tänkt lösa det nu då ? Lovar mig att vara ledig och sen skriver in mig på schemat ändå. Trögjävel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0