Fredag kväll

Idag var det tänkt att jag skulle med tjejerna till Sandra och dricka men allt eftersom dagen gick blev jag mindre sugen, trött och fick ont i huvet. Mitt hår var fult  och jag visste inte vad jag skulle ta på mig samt att det kändes jobbigt att ta sig dit och hem. Ja, jag är lat.


Dessutom så hatar jag att börja dricka sent.. Det är bara fel fel fel i min hjärna. 16-17 är det ultimata. Anyhow... Jag stannade hemma och tog på myskläder + köpte en pizza. Gott och mysigt.... Men fortfarande har jag väldigt ont i huvet så jag längtar tills det blir sent så jag får sova :)


På midsommar lär det ju inte bli nåt eftersom Emil har jour vilken jag är jääävligt less över.. Vi hade planerat dethär så länge. Vi skulle vara i stugan, Grilla och äta gott, Gulla med hundvalparna, Träffa alla, Se The refreshments och Festa. Vad blir det av det nu ? Ingenting bara för att hans jobb förstör allt med den där jävla jouren.

Vill ni veta hur mycket det blir av Pajala marknad då ? Jag jobbar - Så mycket blir det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0