BRA DAG

Idag är en bra dag det känner jag på mig !, Baby var en jävla surpuppa igårkväll så tidigt imorse fick jag ett gulligt förlåtsms, Sen ringde han upp mig några timmar senare och sa att han var orolig över att jag inte hade svarat å om jag var sur på honom å att han inte visste om han fick komma hit idag... Haha älskade lilla gulleplutten, Jag som inte ens hade blivit sur över att han var sur ! :) Så jag sa att han var förlåten och givetvis skulle komma hit ! :)

Sen steg jag upp och skrev en lång jävla lista på allt jag ska göra idag:

- Duscha, raka mig, tvätta håret, fila fötterna och fixa naglarna.
- Vädra och byta sängkläder
- Dammsuga
- Rensa datorn
- Ringa om en lägenhetsvisning
- Gå med alla sopor

Och sen var det inget mer ?.. Listan kändes visst längre första gången jag skrev den haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0