Baldersgården

Såja.. Nu är jag hemma efter min första dag på jobbet. Det gick bra.. Snäll & Trevlig personal och inte såå hög vårdtyngd. Många män tyvärr.. Kommer nog aldrig vänja mig vid att torka, duscha dem osv.  Men de allra flesta boende där klarade sig ändå rätt bra själv och bara en sängliggande på hela avdelningen så det ska nog gå bra.

For som sagt till Gammelstan direkt efter jag slutat för att hämta mattias bil, Ska låna den imorgon till jobbet eftersom min är i Boden. När vi kom hem lagade jag parisare åt oss och det var faktiskt helt gott.. Jag har typ hatat det förut men smaken ändas väl.


Nuu har jag stressat runt och packat ner allt och ska snabbkika på datorn lite innan jag gör en matback till imorn och går å lägger mig. Måste ju stiga upp före fan imorn om jag ska hinn äta, bli klar och köra dit till 06.45


Och nu hörs vi inte mer förrän på Söndag när jag kommer hem från Pajala ! Svettas inte ihjäl i helgens värme ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0