Trallalaa

Känns som att det är Fredag imorn för att jag ska åka till Umeå direkt efter jobbet. Men så äre ju inte.. Bara Söndag. Men man blir så jävla dagvild när man jobbar på helgerna, Tycker jag iaf.


Har sovit som en jävla kratta flera nätter i rad nu så därför var det väldigt uppskattat att Mamma hade köpt hem en PK åt mig :) Mmmm så gott.. Är jättelänge sen jag druckit nå Energidryck sist så ska ta den snart :)

Vad mer då ? Jo jag har ju nyss kommit hem från jobbet... Ska Packa & Duscha idag åsså ska jag ju laga en god middag av nå fint kött med stark green curry-sås åsså en matlåda till imorn som ja kan äta på bussen, Ska göra nå baguetter med rostbiff :)



Jag älskar Emil !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0