Måndag

Ledig ledig ledig... Fast har ändå ångest som fan för att jag sjukanmälde mig igår fast jag mådde helt dåligt på riktigt. Varför får man dåligt samvete när man gjort något som inte ens är fel ?

Nåväl.. Känner mig helt uppstressad över allt fast jag försöker att låta bli. Hade tänkt gå på marknaden i stan idag men jag skiter nog i det, Marknader har ju bara skrot ändå så. Dessutom köpte jag en present åt Emil igår för 770 kronor.. Bara sådär. Han fyller inte år eller nånting. Bara för att  jag älskar honom så mycket.... Hoppas han blir överaskad och glad !! :D

Åsså har jag nyss packeterat 2 grejer jag sålt på tradera. En tröja och en jeansjacka.



Hmm hmm hmm... Inget mer att skriva kanske. Jag är trött och borde dammtorka.


Kommentarer
Josefin

Fast då var det faktiskt jag som sagt nej till honom, inte tvärt om =)

2009-07-06 @ 14:42:30
URL: http://jbrynefall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0