Måndag

Bra start på dagen ! (Inte)

Nån hade tagit sig friheten att placera mig på en annan avdelning idag utan att ens fråga mig för att dem behövde mer hjälp där. Så då satte dom mig dit trots att det fanns två ordinarie att välja på som kan något om den avdelningen. Kändes inte så kul att komma till ett ställe där man inte har nån aning om Vad nån heter, Vem nån är, Vad dem har för vård/hjälp/stödbehov, Vad dom har för rutiner eller nånting. Sen när jag väl kom dit då så var den personalen sur för att de kom en vikarie istället för en ordniare när det var dem ordinarie som skickat mig dit... Efter en timme fick jag som tur var gå tillbaka till min avdelning igen ! Skönt


Resten av dagen har gått fort.. Hade ju så få timmar idag så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0