Burn baby burn

Shalala... Inte fan kom det nån finne och kollade på bilen. Jag blir så less på alla idioter ? Vad tjänar man på att ringa runt på annonser å säga att man ska komma å kolla när man ändå inte gör det ?.. Anyway så ringde det en annan karl från Växjö idag som ville åka tåg upp och köpa men han skulle höra av sig när han hade bestämt.


Jag har som sagt bakat... Sett lite på tv, pratat med baby, vilat, dammsugit, fått min stela nacke masserad och sökt jobb för glatta livet. Har faktiskt hunnit skicka iväg 5 stycken ansökningar.. 4 av jobben är i Umeå. Så nu är det väl bara att vänta å se.


Inget mer lär hända ikväll.. Ska göra nån god kvällsmat och bara ta det lungt & sova tidigt. Imorn ska jag först och främst på stan och flytta över min lön till rätt bank.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0