Tidsfördriv

Jag sitter ju ändå bara här å är sjuk & äter apelsin så lika jag gör en lista :)


1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?

Ja, Jag tycker det passar mig.
2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?

Tror bara jag blivit biten av en hund
3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?
Njä inte hellre men det hade ju vart kul
4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?

Robin Hood !
5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?

Ja jag vill ta körkort, Ta studenten, Få ett jobb och Flytta hemifrån.
6. Är du allergisk mot något?
Nej, Kanske lite känslig på nån enstaka grej.

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?

Nej det är för dyrt, Annars hade jag gjort det jämt.
8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?

Att Dammtorka, Hatar det
9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?

Har inte gått i nån sport.
10. Tror du att pengar kan köpa lycka?

Nej... Däremot vet jag att kärlek kan.
11. Står du helst framför eller bakom kameran?
Bakom oftast.
12. Sjunger du i duschen?

Jo ibland
13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?

Ja, En vitamin varenda dag som innehåller alla mineraler å vitaminer man behöver typ och nu även Litomove.
14. Vilken sorts frukt åt du senast?

Blodapelsin alldeles nyss
15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?

Det tror jag faktiskt inte. Vad skönt.
16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?

Mörkblond-Brun
17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?

Att man först äter gott och får fina presenter. Kul fest på kvällen
18. Brukar du handla på kredit?

Nej, Verkligen inte
19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?

Nej men på gekås i Morjärv :D
20. Vad tänker du göra när frågorna är slut?

Tycka synd om mig som är sjuk å kanske ringa Amanda eller nåt.
21. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

Oj, Det är ju så lite.. Men håret.
22. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Sverige !!! <3
23. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Ja.. Massor av saker. Typ se massa bra artisters konserter, resa och sånt.
24. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

Oj vad svårt att  välja vilka man gillar bäst :O...
25. Prenumererar du på någon tidning?

Nope
26. Vad fick dig att börja blogga?

Typ att de var kul
27. Har du några stora planer detta nya år?
Ska uppfylla målen på fråga Nr: 5
28. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Köpeskakor är bara skit och en tjej ska kunna baka själv.
29. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

Någon Cancerfond
30. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?
Hamster, Kanin, En tam tupp, Katt, Hund

31. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

50-talet så easy
32. Vad är det mest onödiga du har köpt?

Saker jag inte användt sen
33. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Idrott !!
34. Har du några inplanerade resor det här året?
Nix inte än.
35. Berätta 3 saker som dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

Haha nä det ids jag inte
36. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

Japp, Kanske inte varenda dag men ofta.
37. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Nej
38. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?

16 månader nu i veckan.
39. Svär du ofta?

Ja väldigt ofta
40. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Här i Norrbotten

41. Har du någon rälig ovana?

Rälig haha, Nån skåning  som gjort denna lista? Vet inte om jag har nån ovana jag direkt lider av.
42. Bästa konserten du varit på?

John Fogerty lätt !
43. Vilket är ditt värsta bus du gjorde som barn?

Vet inte.. Så hemska bus gjorde man väl inte.
44. Fick du IG i något ämne i gymansiebetyget?

Japp.. Hade 3 men nu bara 1.
45. Skulle du skönhetsoperera dig om du erbjöds gratis ingrepp?

Hmm.. Ja
46. Vad handlade din senaste dröm om som du minns?

Att jag åkte bil med Emils kompis å såg katter med lysande ögon och lodjur åsånt.
47. Skulle du kunna tänka dig att adoptera ett barn?

Nä det tror jag inte.
48. Reser du dig för gamla/gravida på bussen?

Hmm.. Ja om det blir ett sånt tillfälle att man behöver göra det.
49. Tre saker du alltid bär med dig?

Läppsyl, Mobil och.. Inget mer.
50. Har du någon gång som vuxen sårat någon avsiktligt?

Är inte vuxen än men jag har sårat människor avsiktligt många gånger.
51. När gjorde du något fint för dig själv senast?

Något fint för mig själv ? Vad räknas till det... ?
52. Har du någon gång pajat en vara i en affär utan att säga till?

Tror det
53. Pratar du med dig själv?

Ja det kan bli ganska ofta.
54. Vilken skådespelare/ska borde spela dig om det gjordes en film om ditt liv?

Nån snygging ! ;)
55. Vem utanför din familj känner dig allra bäst?

Emil & Amanda.
56. Ditt favorituttryck just nu?

Jävla jäveljävel har hängt med rätt länge.
57. Tycker du om ditt jobb/din pågående utbildninng?
Nej men det är snart klart och det är ganska skönt.
58. När blev du rädd senast?

Minns ej..
59. Pinsammaste fylleminnet/återberättelse från vän?

Haha jadu.. Hur ska man minnas alla fula grejer.
60. Vilken maträtt bjuder du på om du vill imponera på någon?
Nåt jag vet att just den personen gillar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0