Söndag Kväll

Jaha.. Då har dagen hunnit gå mot kväll. Var ju ut och övningskörde tidigare idag i över en timme.. Tränade på en hel massa olika saker och det mesta gick ju finnemang, Efter det har jag väl egentligen inte gjort så mycket vettigt.. Dammsugit, Gjort en Etik-Uppgift, Lagt över dokument i Usb-Minnet, Ätit middag, Duschat och lite sånt..

Imorn blir det skola för hela slanten med Alternativ medicin, Religion, Svenska och Historia... En jävligt tråkig och jobbig dag med andra ord. Måste snabba mig hem sen så jag hinner ringa och fixa Praktikplats och boka en uppkörning !!
Sen ska jag test-laga en ny maträtt imorn som verkar riktigt god :)
 http://matplatsen.org/?s=%C4ntigen%2C+tortillat%E5rta



Ska smaska i mig det sista av mina Cheez Ballz nu och sen blir det nog att ta det lilla lugna resten av kvällen.. Ska försöka somna tidigt ikväll, Det är ju såå skönt att vakna pigg & utvilad ! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0