Söndag

Veckans seg-dag... Varför är det alltid så ? Jag är ju knappast ensam om att tycka att Söndagar är långtråkiga ;p

Nåväl.. Egentligen har jag väl inte haft så tråkigt idag men nu när Emil åkte hem fanns det plötsligt inget att göra och ingen att umgås med. Tråkigt...

Idag har vi varit på Dollar & Storheden en sväng och köpt helosan, sårtape åsså köpte Emil lite braåhasaker som tvättmedel, asymol åsånt.


Och ja.. Det var väl egentligen vad jag hade att berätta.. Har som sagt inte hänt så mycket. Eftersom jag bestämt mig för att ha min Praktik i Umeå borde jag göra bort endel läxor.. Måste ju hålla ganska bra tempo för att hinna med trots att jag missar Måndagar och Fredagar. Vi har ju egentligen lektioner dom dagarna men jag kan ju inte gå på dem när jag är 30 mil bort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0