Söndag - Godnatt

Denna helg har jag varit mer fysiskt aktiv än typ senaste månaderna tillsammans. Skönt att ha varit ute å rört på sig å fått lite nytta gjort men vädret hade ju kunnat vara bättre.

Jag och Baby har haft så kul tillsammans oxå å svammlat å fjantat oss en massa å haft massa mys med Film & gott, God mat, Bad, Tända ljus osv :) Så det har verkligen varit en jättebra helg.. Kändes ju som vanligt tråkigt när han åkte hem ikväll men det är bara en vecka till vi ses och då ska vi vara med varann i 5 hela veckor... Känns nästan overkligt !! :D


Nåväl... Idag är det Söndag så skola imorn.. Vi skulle mötas på Arbetsförmedlingen men jag vet inte vilken tid ? Tusans. Jag är då så sinnessjukt trött nu så jag ska bara ta en macka och sen hoppa i säng å sooooooooova.



Min Älskling  <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0