Roar mig med en lista

Mig själv med tre ord: Negativ, Omtänksam och noggrann
Jag ville bli när jag var liten: Polis
Är du kittlig: Ja, Mycket
Spelar du något instrument: Nej, Men jag hade gärna kunnat
Något jag absolut inte äter: Sill, Lever.. Och säkert en massa mer
Vad sa du senast: Oj jag vet inte.. Hejdå i telefonen kanske om jag inte pratat med mig själv utan att minnas det.
Det här är jag bra på: Men svår fråga... Hmm Jag är väl bra på att komma ihåg saker, Städa baka och laga mat, Kramas.
Brukar du svära mycket: Ja, mycket mycket.
Vad vill du jobba som: Egentligen vad som helst. Som helst inte ska innefatta bajs.
Gillar du att sjunga: Ja, Det gör jag nog
Gungar du på stolen: Njä, Har slutat med det.. Fast gungstolar är ju trevliga
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: Tror inte jag kommer göra nya piercingar men tatueringar kommer det ju såklart fler av.

Dagen

Vad har du gjort idag: Inte alls mycket än.. Ätit, Datorn, Dammtorkat, Pratat i telefon, Smsat
Vad ska du göra ikväll: Sitta 4 timmar på en oskön buss.. Yeey
Vad är det för veckodag: Tisdag
Dagens dryck: Har inte druckit annat än vatten så.
Dagens pålägg: Smör och pepparsalami
Vad saknar du idag?: Ja vad saknar jag... Byxor på benen.
Dagens humör: Ja.. Helt okey. Antar att jag blir uttråkad snart men hittils går det bra.

Annat

Morgon- eller nattmänniska: Båda.. Är pigg då men trött under dagarna.
Hur många kuddar sover du med: 1 åt gången men har 3 i sängen
Hur tidigt stiger du upp: Beror på när jag börjar. Men ofta tidigt även på helger
Snarkar du: Njä, De händer ibland

Favorit

Färg: Svart.. Rosa och vitt är oxå fint.
Mat: Säger Baan Thai-mat.. Mmm där ska Jag & Emil äta på Fredag
Plagg: Jaa.. Mina nya ljusa jeans kanske
Skor: Har inga favoriter
Ställe: Vet ej.. Var som helst där man är med nån man vill vara med och gör nåt kul.

Kläder & mode

Favoritplagg i garderoben just nu: Är inte hemma men i Emils garderob finns en snygg tröja jag brukar tjuva.
Favoritfärg på kläder: Svart.
Vad hade du på dig idag?:  Nu har jag tofflor, Trosor, Bh och en Emil-Tshirt
Smink: Nada


Senaste:

Person som sov i din säng: Det borde nog var jag
Person du pratade med: Ulla min lärare
Person du gick på bio med: Jag minns inte
Kram: Emil imorse
Puss: Oxå Emil imorse.. <3
Känslan: Att jag får ont i nacken här vid datorn och borde göra nåt annat.
Resa: Hit till Umeå och hem idag..
Dröm: Jaa den var jätteknäpp som alla mina drömmar...
Person du träffade: Emil innan han for till jobbet.
Personen du pratade i telefon med: Ja men Ulla fortfarande
Personen du fick sms av: Emil.. Han hade ont i nacken, Tyckte det var orättvist att jag skulle se film idag när han var tvungen att jobba och att han hoppades dan skulle gå fort så han fick krama mig snart.

Antingen eller

Bio eller promenad: Idag skulle jag välja bio, Det är svinkallt
Har du någon kompis som är fjortis? Näe
Är du helst med killar än tjejer? Ja båda är väl bra
Har du kysst en främling? Ja
Pussar du dina vänner hejdå? Haha varje dag.
Säger du puss hej i telefonen? Till Emil bara.

Vänner

Har du en bästa vän? Ja
Vem säger du allting till? Ingen
Vem förstår dig allra bäst? Amanda..
Vem kan du inte leva utan? Vill helst inte leva utan Emil och min familj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0