Pjuh Skönt

Nu har jag äntligen fått en praktikplats !! Väldigt skönt.. Dem skulle ringa mig imorn å säga när jag ska komma och så. Jag ska iaf vara på en Demensavdelning på ett Äldreboende/Sjukhem som ligger väldigt nära Emil. Det var ju inte alls den sorts praktik jag ville göra men när jag inte fick nån annan får jag nöja mig med det.. Jag får ju vara med älskling massssor och så var det ju bra att jag fick på ett ställe som låg nära. Skönt när man kan gå hem under lunchen och så :)

Så nu har jag en sak mindre att oroa mig över.

Var ute med Mamma och tränade på säkerhetskontrollerna på bilen.. Det gick bra men ska ändå nöta lite till ikväll och imorgonbitti.

Har hållit på och fixa med en AllaHjärtans dag present, Vilat, Ätit middag och sådant. Jag ska ta en svängom med dammsugaren nu och hämta in ett täcke jag haft på vädring. Sen blir det nog mera lungt ikväll. Ska sova tidigt och så.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0