Hola

Söndag idag fast det känns ju som Lördag.

Igår kom jag fram hit vid 12-tiden efter en hemskt härlig 4timmars bussresa. Vi åt lunch och gick på en promenad i solsken och nån enstaka minusgrad, Skönt :) Sen for vi och handlade och hem och gjorde pizza till middag.

Såg en rätt bra film som heter Sling Blade, bara myste och somnade ganska tidigt. Jag fick typ nåt knäppt mitt i natten att det bara vred om magen och jag började må svinilla och behövde spy men inte kom det nåt. Bara slet sönder min mage.. Mådde då bra när jag vaknade sen i morse så lite mystiskt var det då.

Har just plockat å städat lite.. Ska äta fukost/lunch och sen ska vi ut på promenad igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0