Fredag

Guuud vilka sjuka drömmar jag har drömt inatt..  Slog ihjäl en männinska. .Eller först sköt jag honom och sen slog jag hans huve mot en öppen spis så många gånger att de bara var köttslamsor kvar. Jag  blev äcklad av det i hela drömmen men ändå fortsatte jag att döda honom. Knäpp jag.


Jag steg upp tidigt idag fast jag har sovmorgon.. Duschade och har packat lite. Känns så jävla knäppt att det är imorn jag ska åka och inte idag.. Brukar ju alltid åka på Fredagar. Menmen... Det är ju inte så länge kvar ändå, Åker 07.50 imorn :)

Nu ska jag iaf börja klä mig och göra mig klar för att fara till skolan.. Det är svinkallt ute och jag är trött :(


Nåväl.. nu först och främst skola. När  jag kommer hem ska jag byta sängkläder, packa klart och såntdär.


Juste, Det är ju Fredag den 13:e idag... Bäst man är försiktig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0