Fredag

Vi har sovit dåligt inatt båda två så idag är en trött dag.... Vi har ganska nyligt varit på Baan Thai och ätit gomat :) Emil for just iväg till kronan för att fixa med Dsu... Byta däck, Isolera slangar, Sätta fast säten, Grill och såntdär som kan vara bra att ha gjort innan man kör den till Umeå vilket vi ska göra på Söndag.

Så då blir han borta med det hela dan.. Jag ska övningsköra när Mattias slutat jobba och sen ska vi till Gammelstan på middag. Emil ska dricka med sina vänner ikväll och jag ska packa åsånt, Läsa min bok och sooova !! :D Men imorn är det jag som ska på kalas.. Amanda har ju fyllt år så det blir att fara till Boden och dricka.. Tror dock inte jag sätter min fort på nån jävla krog :p


Haha ja ojdå.. Nu blev ju det här en hel helg-planering.. Men då vet ni ju vad som händer för mig i helg iaf ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0