Bajs ?

Idag är jag på jävligt dåligt humör. Jag har sovit svindåligt inatt och jag är bara trött och sur. Dessutom har jag lovat att komma på Amandas fest men ärligt talat känner jag inget större sug efter att kolla på när folk spelar Guitarr hero eller lyssna på skrikande till Singstar. Jag tänker ändå inte gå på nån jävla krog. Och bara nu för att jag skulle dit har Emil planerat annat.. Så antingen åka jobbig buss till Boden och gå i storm eller sitta hemma och mögla.



So very funny day.


Okey nu ska jag inte vara allt för negativ... Emil kom hit imorse och väckte mig ganska tidigt, Vi for på affärn och köpte glass & vispgrädde så vi kunde äta våfflor till frukost. Mycket gott kan jag lova :)

Sen har jag packat endel.. Och Emil har sovit. Jag är sivntrött och grinig som en liten unge i trotsåldern.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0