50 Frågor

1.Vad heter du? Elina

2. Vad kallas du? Har inget annat smeknamn än Elina

3. Har du piercings? Nej inte numer.. Bara i öronen.

4. Har du tatuering? Ja 2 stycken

5. Ska du skaffa barn? Ja, Det har jag planerat iaf

6. Hur lång är du? 155 kanske

7. Har du någon fobi? Ingen fobi direkt

8. Värsta känslan? Att bli riktigt sårad och sviken kanske eller när någon man älskar lämnar en.

9. Människa som gör dig enbart glad? Finns nog ingen som BARA gör en glad

10. Människa som gör dig enbart ledsen? Samma som ovan.

11. Senast köpta skiva? Tomma brännskivor :D ?

12. Senast lästa bok? Oj det minns jag inte riktigt... Grabben i graven brevid kanske

13. Vem fick du senast ett blandband av? Har aldrig fått nåt.

14. Har du några fordon i ditt ägo? Nej dom står på Mamma

15. Jag vill vara? Lycklig

16. Hur ser folk på dig? Tror de flesta tror att jag alltid är sur.

17. Vad vill du helst ha nu? Körkort :)

18. Är det många som läser din bilddagbok? Har ingen

19. Tycker du bäst om kall eller varm oboy? Kall är nog godast, Fast varm är också smarrig

20. Vad har du för intressen? Bilar, Matlagning, Bakning, 50-tal i allmänhet som design osv.

21. Vilken var din första konsert? Haha ja.. Vad kan det ha varit.. A-Teens ?

22. Är du pinsam på fyllan? Nja.. Inte så ofta.

23. Är du blyg? Inte alls nu nåmer jämfört med nåt år sen.

24. När kräktes du senast? Typ Annandan eller nåt

25. Vad tycker du är äckligt? Luder, Fetton, Smuts, Damm, Insekter

26. Vad tycker du om sex före äktenskap? Jag tycker det är något väldigt självklart.

27. Hur svarar du i telefon? Hej, Hallå, Ja

28. Har du varit kär i någon av samma kön? Nej

29. Är du en bra flickvän? Jag gör mitt allra bästa och faktiskt tror jag att ja är det.

30. Somnar du med TV:n på? Nej, Aldrig någonsin.

31. Är mustasch eller skägg snyggast? Skägg

32. Har du långa naglar? Ja ganska

33. Vill du ha biologiska barn? Javisst.. Tror inte jag skulle adoptera.

34. Brukar du bli våldsam när du är arg? Nej

35. Mössa eller öronmuffar? Mössa om man måste välja

36. När grät du senast? Jaa.. när tusan kan det ha varit. Jag minns inte så kanske nån vecka sen.

37. Använder du klocka? Nej

38. Vem var du med på bio senast? Det är så länge sen så jag har ingen aning, Men nån kompis var det ju.

39. Hur många lampor finns det hos dig? I mitt rum ? 2.. Varav 1 funkar

40. Vem ringer du om du är ledsen? Ingen...

41. Vem är 21:a kontakten i din mobil? Orkar

 42. Vem är 35:e kontakten? Inte

43. Vem är 57:e kontakten? Räkna

44. Nämn en sak som du gör dagligen? Går på tosssi :p ?

45. Nämn en låt som du aldrig tröttnar på? Dire Straits - Walk of life

46. Föredrar du läsk eller vatten? Vatten lätt

47. Vad skulle du kunna äta 7 dagar i veckan? Inget eftersom jag blir så fort less om jag äter samma

48. Vem kommer du aldrig sluta älska? Svårt att säga.. Det vet man aldrig.

49. Vad lyssnar du på just nu? Inget

50. Vad ska du göra nu ? Pissa först och främst, Sen göra nåt till kvällis.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0