Redan kväll

Asså vart tog kvällen vägen ? Kändes som att den var typ 20 när jag sett klart filmen åsså var den redan efter 22.. Inte så konstigt att man börjar bli trött då ;) Så jäääävla skönt det ska bli med helg nu så man får sova ut på morgonen ! Imorn ska jag dock en sväng till jobbet för att vi ska bli fotograferade till hemsidan så att kunderna ska kunna se och läsa om oss allihopa. Hujj så pinsamt :p

Nåväl.. Jag har inte mer att tillägga annat än att filmen (Sex and the city) är ganska mycket av en typisk fjantig tjejfilm och jag gillar inte typiska fjantiga tjejfilmer. Kunde dem inte lagt ner liite mer energi på att göra en bra film ? Det var typ som 4 ihoklippta avsnitt fast lite sämre. Håh.. Jaja den gick att se iaf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0