Precious sömn !

Ååh så skönt det ska bli att gå och sova nu !, Jag är supertrött och har varit det hela dan.

Idag har följande hänt: Jag har jobbat på med att försöka fixa i köket med det jag skrev tidigare dvs byta ut grejer i skåpen och torka ur dem, Jag kan konstatera att jag har jääääävligt mycket glas (Hittils 26 st vanliga har jag packat upp) Sen har jag ju ölglas, likörglas, champagneglas osv utöver det. Det värsta är att Emil oxå har glas i mängder så vi lär väl inte ha någon brist av den varan iaf, Grytor och stekpannor hade jag väl oxå lite väl många av men det kommer säkert till användning nån gång.

Lilla älsklingen Troja har åkt hem idag så nu saknar jag såklart henne men det har varit jätteroligt att ha henne här, Hon är verkligen vääärldens underbaraste hund.

Det blev ett Orginalmål från MAX till middag eftersom jag inte ides äta julmat igen. Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket ? Har suttit här vid datorn och letat lite grejer åså. Nu blir det kvällsmat och sen sängen :)

Godnatt på er !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0