Packar upp och packar ner

HejHej !

Idag har jag stigit upp tidigt och börjat med "Flyttförberedelser" som att plocka ur endel av Mammas grejer från köksskåpen, torka ur dem och fylla med mina egna grejer. Har tagit upp några flyttkartonger med mina grejer ur förrådet så nu håller jag på att packa upp dem och tvätta handdukar & sängkläder som legat nedpackade, Känns ju fräschast så.

Har ätit en god lunch i form av lite olika delikatessostar som blå ädel, brie, chevré med kex och mackor till. Sen lite rökt sik sallad, löjrom osv.


Nu ska jag fortsätta med fixandet här.. Kan inte fatta hur jäkla mycket grejer jag samlat på mig under åren.. Jävligt skönt dock att jag har allt jag behöver :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0