Fyndat !

Tjohoo idag har jag köpt en soffa.. SVINBILLIGT !

Jag tar historian från början: Jag var på Willys och handlade mat till nyår och medans jag väntade på att Mamma skulle hämta upp mig gick jag in på Röda Korset bara för skojs skull liksom, Gick in och det första jag såg var en ljuvlig soffa "Oh den vill jag ha" tänkte jag och kollade lite försktigt på prislappen beredd på nåt hutlöst pris - Men ikket, 150 riksdaler för en jättefin soffa precis i min stil. Så jag köpte den..Och i kassan säger dem att det är halva priset på alla möbler så 75 ynka spänn för en soffa ?! Kunde dock inte ta den med mig hem idag och sen är det stängt till på Måndag så då ska jag hämta den direkt de öppnar.

Jag har ingen bild på den men liknande den här fast ljusare mer beige-guldig färg och färre knappar + att dynorna är lite rakare och slätare..
Nu kommer jag på att jag inte ens provsatt den men hallå.. 75 spänn ? Då gör det inget om den är oskön.



Efter soffköpandet åkte jag hem iaf och åt middag; Hemmagjord Guacamole med ciabatta och grillad kyckling. Det var gott men nu är jag faaasligt sugen på läsk.. En Energydrink helst.



Kommentarer
Anonym

Mer bilder från ditt hem önskas.=)

2010-01-07 @ 01:27:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0