Yeey

Det har kommit ut typ 100 jobb nu jag kan söka :D Eller okey.. Just nu är det 7st och jag har sökt 2 redan ikväll så.. Ju fler man söker desto större chans är det ju att man får nåt.. Tål inte riktigt slörövar som sitter hemma och gnäller på hur hemskt det är att vara arbetslös när man inte ens försöker. Söker man alla jobb man har chans att få och ändå inte får nåt - Då kan man börja tycka synd om sig själv. Vilket jag förhoppningsvis kommer slippa. Väntar ju på svar från 4-5 jobb nu oxå så jag ska hålla tummarna ! :)

Och det kanske jag inte har sagt men jag fick ju det där inventeringsjobbet så under 3 dagar i september ska Jag, Emma & Amanda till Öb i Piteå, Luleå och Skellefteå och inventera ! :)
Inte så mycket för världen men bättre än ingenting, en extra inkomst, en erfarenhet rikare och en sak till att skriva in på sitt CV =)



*Klaaad Heeest*


Kommentarer
Emma

Jajjemen:P nått å fylla ut cv med:D

Vem e amanda då?



Duktiga jag va till arbetsförmedlingen igår. fyy fan !

2009-08-06 @ 08:33:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0