Söndag Kväll

Såja.. Nu har jag äntligen kunnat slå på datorn igen. Inte för att jag dog av en paus men jag hade inte så mycket annat att roa mig med, Det kom jordens åsk/regnväder hit så jag ville inte riskera datorn eller nätets hälsa :) Jag tycker det är jättemysigt i övrigt med regn och åska.. Har alltid gjort det och kommer ihåg när vi var små å tog på oss baddräkt och sprang ut så fort det kom minsta regn och for runt i vattenpölarna :D

Under dagen har jag sysselsatt mig med att virka, plantera, duscha, dammsuga, äta, sova och annat nödvändigt. Har nyss pratat med babyälskling och det var skönt.. Saknar honom så himla himla mycket !


Imorgon ska jag som sagt fara på Myrorna och köpa garn, skicka iväg nå jobbansökningar och om jag ids vara in på Kulturens Hus och låna ett par böcker. Börjar jobba klockan 15 så man får väl försöka hinna göra lite nytta innan dess.


Godnatt på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0