Smart Me

Emil kör bil och jag sitter brevid och gräver i min godispåse, Så ska jag ge en åt honom som han tycker om.

Jag: Blunda och öppna munnen, jag har en överaskning.
Jag: Eller oj.. Blunda inte när du kör bil.


Jag går på toa i korpis, Ingen har varit där på hela sommaren så vattnet i toan hade blivit grått så jag spolade dit rent vatten innan jag satte mig. Så spolade jag såklart igen efter att jag kissat.

Emil: Alltså spolade du innan du ens hade användt toan ?
Jag: Ja men det var ju helt grått
Emil: Ja men och ? Du skulle ju bara pissa där i
Jag: Jaja men ursäkta mig, jag pissar inte i smutsigt vatten !


Kommentarer
Mia

Haha :)

2009-08-18 @ 16:35:30
URL: http://www.improveme.se/makeover


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0