Ny Lista Nr1

Jag är: Trött
Jag sover: Aldrig speciellt djupt.
Jag blir glad av: Att få presenter.
Vem kramade du senast: Emil
Vad sa du senast: Hallå
Gröna eller röda äpplen: Bara gröna !
Vem ringer du när du blir arg: Amanda
Vad skulle du behöva just nu: Tvätta håret
Har du snygga skor: Inte så värst


Vilken tid gick du upp idag: 09.20
Vad var det första du sa imorse: Minns ej
Har du sovit i din egna säng inatt: Jodå
Har någon annan sovit i din säng i natt: Nix
Vad såg du senast på tv: En film; Den bästa av mödrar
Kan du spela fotboll: Hojja nä
Senaste personen du skickade ett sms till: Mamma kanske
Senaste personen som du fick ett sms av: Emil
Senaste personen du ringde till: Emil
Senaste personen som ringde till dig: Amanda som jag pratar med nu.
Senaste personen som fick dig att skratta: Amanda
Senaste personen du pussade: Emil
Senaste personen du hörde sjunga: Mig själv
Senaste personen som fick dig arg: Vet ej
Senaste filmen du såg: Den bästa av mödrar
Senaste låten du lyssnade på: Minns ej
Ditt liv med ett ord: boring

Gjort idag: En massa
Vad drack du senast: Te
Vad ska du göra imorgon: Fara på AF bland annat
Har du gråtit till en film någon gång: Jaa senast igår
Sista meningen innan du går: Hejdå oftast



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0