No Ikea

Så förvånande, Så fruktansvärt förvånande att det inte blir något av våran planerade Ikea-resa för nu ska Tilde & Sandra åka själva.

Så fast vi hade planerat att åka när vi alla fått lönen (Vilket är nu) så är det tydligen en bättre plan att två åker själva och sen ska vi alla fyra åka om en månad (Vilket aldrig nånsin kommer bli av eftersom att endel verkar lida av något slags "kanaldriggörasommanplanerat-symtom")


Men nu har jag ledsnat. I flera år har vi planerat saker tillsammans som alltid alltid alltid ställs in. Och jag är förbannat jävla less på att alltid ändra mig efter er och nu ids jag fan inte ödsla den jävla energin på er längre.


Kommentarer
cissi

va? blir de inge? :O

2009-08-27 @ 21:00:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0