JISSES

Herregud säger jag bara !

Idag har jag fått gjort lite viktiga saker men även fått sätta mitt tålamod på prov - rejält !

Det börjar med att det är 20 före mig i kö på banken, banken har även blivit ett dagis tror jag.. 1 miljon skrikande ungar fick jag stå ut med (Note to myself, Dra aldrig med dig dina egna ungar på banken för att förpesta andras tillvaro).
Så gick jag ner till Arbetsförmedlingen där jag nästintill blev galen.. Typ 10 personalfolk gick runt och gjorde absolut ingenting, alla som kom in efter mig fick hjälp direkt medans jag fick sitta och vänta i 1 timme och 15 minuter.. Jag som hade varit duktig och förberett allt hemma och tagit med mig alla papper fick vänta så jävla länge och sedan tog själva "mötet" ca 5 minuter. Väldigt värt.

Så gick jag upp till stan igen i lules oändliga stormande. Det kryllade av fok och det var länge tills min buss gick.

Nu är jag äntligen hemma iaf ! Har nyss ätit lunch oxå efter att ha varit så hungrig i stan att magen skrek.


Såhär road har jag varit idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0