Inte så bra dag

Den här dagen har inte varit den bästa direkt... Kanske inte den sämsta heller men ni fattar.

For tillbaka till stan iaf och köpte garn, När jag kommer hem är det för tjock och typ värdelöst tvinnat så det bara delade på sig i en massa små trådar hela tiden. Lätt att virka pillriga grejer och se vilka maskor man ska in i osv. Not

På vägen hem hade 2 lastbilar krockat och exploderat så all trafik vart ju omdirigerad = Huuuuur mycket köer som helst. Tog ett tag innan vi kom hem.

Sen har jag surat och sovit en heel massa mellan 16.30 - 19.00 typ men jag är ändå trött nu så det ska nog gå bra att sova. Har pratat över en timme med baby nyss och hunnit bli jättehungrig under tiden så jag ska ta mig kvällsmat nu och sen sova. Börjar 14 imorn så jag har sovmorgon :)



Längtar som faaan till på fredag då jag äntligen får kramas med min älskling igen ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0