Inga kärleksbrev ?

När man var liten tyckte man ju det var sååå orättvist att bara dem vuxna fick brev och inte en själv, jag kan säga såhär att nu vill jag fan varken få brev eller vara vuxen för det är bara tråkigt. Hade fått en hel hög med brev nu är jag kom hem.. Det var skattepapper och lönebesked och räkningar och a-kassor hit och dit. A-kassan ville ha 864 kronor av mig !! Suckmy


Sen var det anställningsbevis och tjosan hejsan som ska skickas hit och dit. Man blir ju helt matt !


Nåväl.. bussresan gick bra för att dom visade 2 helt okey filmer - Alla filmer är okey på en buss men ändå, Dem höll mig sysselsatt iaf. Nu är jag trött och det ska bli sååå skönt att sova ! :)

Godnatt !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0