Hoff

Nu har jag vaknat ur mitt matkoma.. Tröck i mig så mycket Tacos och drack en cider till det så jag vart ju mätt nanting ! ;)

La mig en sväng på sängen och somnade en liten stund och det var då bara skönt :) Nu har jag nyss varit ner i bilen å hämtat nå pengar jag hade lämnat där, låst tanklocket och såntdär.

Har ont i halsen så jag skulle vilja dricka te men då svettas man väl ihjäl i tropikvärmen, Huuja va varmt det har varit idag - Och kvavt !

Och en till grej !, Om ett par veckor ska jag äntligen tatuera mig igen.. Har mina 3 blivande helt planerade och klara hur dem ska se ut och vart dem ska sitta.. Nu närmast blir det skeppet :) Wiii jag kommer bli så snygg såå ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0